V jednom z předchozích článků na našem blogu jsme si psali o tom, jak důležitý je na vaší stránce uvítací text, který by představil vás i váš projekt. Ještě důležitější je však samostatná kontaktní stránka, skrze kterou vás vaši návštěvníci mohou snadno oslovit. A co všechno by
taková kontaktní stránka měla obsahovat?
Kontaktní formulář
Mít na vašem webu uvedený kontaktní e-mail, to je naprostý základ. Pro většinu uživatelů je však mnohem pohodlnější poslat vám zprávu přímo z vaší stránky,
než vytvářet vlastní mail.
Pro tyto účely vám na JuicyFoliu můžeme přesně podle vašich požadavků nastavit speciální kontaktní formulář, skrze který vám vaši návštěvníci budou moci posílat zprávy pohodlnně přímo z vaší kontaktní stránky. Tento formulář vám nastavíme zcela zdarma, pokud u nás máte aktivovaný tarif Nastavení+.
Vedle kontaktního e-mailu se do vaší kontaktní stránky neostýchejte přidat i telefonní číslo. A pokud vám zákazníci volají často, můžete se domluvit s naší zákaznickou podporou, aby toto číslo na vašem webu vyzdvihla například v menu, patičce webu či jinde.
Hlavně ale přesně podle vašich představ.
Sociální sítě
Ne každý vás ale bude chtít kontaktovat přes e-mail nebo telefon. Pokud používáte nějakou sociální síť (především ze svaté trojice Facebook, Twitter a Google+), můžete do svého kontaktního profilu (či přímo do patičku vašeho webu) vložit odkazy právě na tyto profily, kam by vám vaši potenciální zákazníci mohli psát rovněž. Přitom je ale důležité, abyste tyto profily skutečně používali a byli tak schopni dotazujícím obratem odpovídat.
Nejčastěji kladené dotazy
Když už vás vaši zákazníci mohou nyní snadno kontaktovat, jistě se setkáte i s mnoha opakujícími se dotazy. Jak pracujete, kolik si účtujete a tak dále. Nevadí, že tyto informace někde různě na vašem webu již jsou. Pokud se na ně lidé platí, určitě neuškodí sepsat je všechny dohromady i na vaši kontaktní stránku v rámci takzvaného FAQ (frequently asked questions - nejčastěji kladené dotazy). Právě tento seznam nejčastějších dotazů pak můžete zároveň prolinkovat na vaše konkrétní stránky s ceníkem, podrobnějším popisem vaší specializace a tak dále.
Mapa a adresa
Pokud například fotíte a máte své vlastní studio, vaši potenciální zákazníci musí také vědět, kde vás najdou. Pro tyto případy využijte zobrazení vaší adresy prostřednictvím Google Maps, zároveň ale mějte svou adresu vedle toho napsanou i textem, ať jde například zkopírovat do mobilního telefonu a vyhledávat pak z něj.
Je bezpečné mít na webu e-mail?
Často se nás ptáte, jestli je bezpečné mít na webu e-mail ve tvaru, na který lze jen kliknout - ze strachu z velkého množství nevyžádané pošty. Je pravda, že tyto informace jsou vyhledávané roboty a pak je na ně automaticky zasílána nevyžádaná reklama, ale pohodlí pro vaše zákazníky by pro vás mělo být vždycky důležitější, než nutnost přesunout párkrát za den nějaký ten e-mail do nevyžádané pošty. Odpověď tedy zní: ano mějte tam ten mail klikací. Je to pro vás metoda, jak rychle navázat kontakt se zákazníkem.