V našem minulém článku jsme si psali, jak zabránit tomu, aby vám důležitá pošta padala do spamu. Jak tento problém ale řešit z druhé strany? Co když právě vy posíláte důležité maily nebo newslettery svým fanouškům nebo zákazníkům, ale tyto zprávy jim spadávají do spamu nebo jiných komerčních či sociálních sdělení?
Představme si to na příkladu přihlašování k odběru vašich novinek, kdy daný návštěvník na vašem webu vyplní do formuláře svůj mail, na který chce dostávat upozornění na vaše nové příspěvky či jiné projekty. Jakmile tento formulář odešle, můžete ho odkázat na takzvanou děkovací stránku, která má sama o sobě spoustu praktických využití. A jednou z nich je právě upozornění, aby vaši čtenáři budoucí maily od vás nenechali spadnout do spamu.
Na tuto děkovací stránku tedy stačí jednoduše napsat, že na mail, který daný návštěvník ve formuláři vyplnil, brzy dorazí potvrzovací mailová zpráva. Ta (nebo další na ni následující) ale zároveň může skončit ve spamu nebo jiné sekundární složce, a proto jim doporučujete, aby si vaši mailovou adresu přidali do svých kontaktů. Právě díky tomu se pak vaše budoucí maily budou vždy zobrazovat v jejich primární složce doručené pošty.
Pokud navíc využíváte například službu rozesílání informačních e-mailů MailChimp, lze daná děkovací či informativní stránka propojit i skrze něj. Více o využívání MailChimpu si můžete přečíst v našich dvou podrobných článcích.