Pokud na vašem portfolio webu od JuicyFolia provozujete vlastní online obchůdek, určitě si pro vaše zákazníky budete potřebovat nastavit informace o tom, jak vám mohou za zaslané zboží poslat peníze. A ať už jde o placení přes PayPal, běžný účet, mezinárodní účet nebo službu ThePay, vše si ve vaší administraci můžete snadno připravit.
Informace o platebních metodách
Nastavení platebních metod ve vaší administraci najdete pod záložkou Nastavení > Shop a poté v pravém horním rohu opět po kliknutí na odkaz Nastavení. První platební metoda je pak přes PayPal, kde je třeba nastavit vaše Paypal Merchant ID. To najdete po přihlášení do vašeho PayPal účtu a po kliknutí na Profile > Profile and Settings.
Další nastavení už jsou pak vcelku intuitivní. Pro možnost platby na účet vyplníte vaše číslo účtu (stylem číslo účtu/kód banky), pro zahraniční platby pak můžete volitelně vložit i mezinárodní číslo vašeho účtu – tedy IBAN (International Bank Account Number) plus kódy BIC/SWIFT, které najdete v přehledu vašeho účtu, v jeho smlouvě, nebo vám ho sdělí váš osobní bankéř.
Pokud pak využíváte českou službu ThePay, potřebujete kódy Merchant ID, ThePay Account ID a ThePay heslo. Všechny tyto kódy byste pak měli mít vypsané ve vaší smlouvě, kterou jste se službou ThePay uzavřeli.
Je důležité mít na paměti, že než se rozhodnete změnit jakékoliv z výše popsaných nastavení, je třeba o tom kontaktovat naši zákaznickou podporu. Ta poté musí vaše změny autorizovat, aby se tím zamezilo možné nelegitimní změně vašich údajů třetí stranou.
Nastavení služeb
Klíčové pro provoz vašeho webového obchůdku je také založení služeb, které v administraci opět najdete v Nastavení pod kolonkou Shop. Služby obsahují informace o typu plateb za vaše zboží a způsob jejich dodání. U každé služby můžete nastavit, k jakým produktům se vztahuje, pro objednávky od či do jaké částky platí a především jaké platební metody zahrnuje.
Pokud byste se potřebovali inspirovat, ve vámi založeném demu najdete ukázkové vyplnění toho, jak by nastavení služeb mělo vypadat. Pokud byste si ale i tak nevěděli rady anebo demo údaje z vašeho webu už byly smazané, opět nás neváhejte kontaktovat.
V rámci zakládání webového obchůdku obecně platí, že než svůj e-shop spustíte, sami si zkuste vyplnit pár testovacích objednávek, ať máte jistotu, že je pro zákazníky vše srozumitelné a funkční. Pokud byste měli narazit na jakýkoliv problém, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu.
Více informací konkrétně o platbách přes PayPal a jak se s ními vyhnout elektronické evidenci tržeb, si můžete přečíst v našem článku Jak akceptovat platby PayPalem a nepodléhat EET.