Aby se váš projekt dobře prodával, musíte se svými návštěvníky a potenciálními zákazníky umět komunikovat. Kdo jste, co nabízíte a čeho se snažíte dosáhnout - právě tyhle informace by na vašem webu neměly chybět.
Pokud máte na svém webu navíc i stránku s kontaktem na vás (e-mail, popřípadě telefonní číslo a podobně), takový informační text se dobře vyjímá právě tam. Můžete však udělat ještě i krok navíc.
Pokud totiž na úvodní stránku nechcete vkládat například pouze slideshow či výběr z vašich galerií, ale chcete své návštěvníky uvítat originálněji, můžete si úvodní text o příběhu vás a vašeho projektu přidat právě na ni. Takový text pak ocení nejen vaši noví návštěvníci, ale opět i internetové vyhledávače.
Na závěr se však hodí ještě dodat, že k podobnému textu, ať už na úvodní stránce či v rubrice kontaktů/o vás (daný text ale v žádném případě neduplikujte pro více použití), by neměl chybět nějaký obrázek, a to pokud možno vaše vlastní fotografie plus případně i konkrétní ukázky vaší práce.