Pozitivní propagace
Propagace webu je mocná zbraň, kterou je však třeba využívat s mírou. Nezdráhejte se šířit odkazy na váš web prostřednictvím vizitek, letáků či jiných tiskovin. Zároveň se ale nezapomeňte propagovat i skrze sociální sítě, zejména pokud máte profil na Facebooku či Twitteru.
Pokud na váš web přidáte nový zajímavý příspěvek, nezapomeňte ho sdílet i na vašich sociálních profilech.
Dávejte o sobě zároveň vědět i tematickým webovým stránkám a komunitám, které by vaše práce mohla zajímat.
Negativní propagace
Tady už se však dostáváme k oné odvrácené stránce propagace. Především je totiž třeba se vyvarovat skupování odkazů či jejich vyměňování s weby, které s vaším projektem nemají nic společného. Obzvlášť Google nemá takové praktiky zrovna rád a vynakládá nemalé úsilí na jejich postihování.
Nepraktické je pro vás rovněž i vkládání vašeho webu do malých a nekvalitních katalogů. Není důležité vecpat váš projekt kam jen to půjde, naopak si vybírejte spíše pouze kvalitní, ověřené a hojně sledované katalogy či spřátelené weby.