Využijte formulář i po jeho odeslání

Využijte formulář i po jeho odeslání

Typů webových formulářů, které si na svém portfoliu od JuicyFolia můžete nastavit, je spousta. Kontaktní, objednávkový, referenční a tak dále. Všechny ale mají jednu věc společnou. Většina lidí si totiž myslí, že když uživatelé daný formulář vyplní a odešlou, jeho práce tím automaticky končí. Právě to je ale velký omyl.

Jak slušně poděkovat a něco z toho vytěžit

Jakmile se totiž daný formulář odešle, uživatelé jsou přesměrováni na takzvanou děkovací stránku, kde byste, jak už napovídá název, měli každému, kdo formulář vyplnil, poděkovat. Tuto stránku jde ale přitom využít o tolik víc.

 

Děkovací stránka bývá na spoustě webů nevyužitá, i když je její potenciál obrovský. Když už se totiž na ní daný návštěvník nebo zákazník objeví, proč mu rovnou nenabídnout další váš obsah nebo se ho třeba na něco nezeptat? K čemu všemu jde tedy děkovací stránka ještě využít?

Nabídněte další obsah

Například v rámci děkovací stránky formuláře k přihlášení odběru vašich nových článků se hodí připomenout, jaké máte články třeba i starší. Stačí tedy pod ono poděkování přihodit seznam těch podle vás nejzají­ma­vějších článků vašeho blogu či případně přihodit i nějaký ten klikatelný obrázkový doprovod, aby tyto odkazy skutečně upoutaly. A jak vůbec k vytvoření poutavých textových i obrázkových odkazů využít náš textový editor, to si ostatně můžete přečíst v tomto článku (a zhlédnout v do něm vloženém videu).

Kde jinde vás jde najít?

Touto malou vychytávkou lze obohatit děkovací stránku v podstatě libovolného formuláře. V administraci vašeho webu si samozřejmě můžete vyplnit vaše profily na nejrůznějších sociálních sítích, které se pak v podobě klikacích ikonek zobrazují v patičce každé stránky vašeho webu. Stránka děkovací je však přitom i dobrou příležitostí, jak na web vložit například vaše konkrétní příspěvky ze sociálních sítí nebo samostatná tlačítka přímo vybízející ke sledování vašich profilů.

Zeptejte se, co jde zlepšit

Na děkovací stránku můžete vložit také krátký dotazník na zlepšení vašich služeb nebo webu. Pokud totiž daný uživatel odešle svůj formulář a najednou před sebou uvidí malou anketu či krátký dotazníček, zpravidla nemá problém v něm svůj názor projevit, což vám navíc nabízí možnost zlepšit to, v čem se bojíte, že ještě zaostáváte.

Nevíte například, jestli je váš web přehledný, jestli je nabídka vašich služeb zajímavá nebo jestli by prostě ještě něco nešlo zlepšit? S pomocí několika jednoduchých otázek, které navíc můžete pravidelně obměňovat, brzy zjistíte, v čem má váš projekt ještě slabá místa.

Využijte zákaznické reference

O výhodách využití pozitivních referencí vašich zákazníků jsme pro vás připravili už celý jeden článek. Jenže vedle toho, že své zákaznické reference můžete schraňovat na samostatné stránce, určitě ničemu neuškodí, pokud vezmete třeba ty dvě – tři nejzajímavější z nich a přihodíte si je i na děkovací stránku po odeslání formuláře s poptávkou na vaše služby.

Děkovací stránka po odeslání objednávky

Děkovací stránku pak můžete využít nejen při odeslání vyplněného formuláře, ale i po odeslání objednávky na vašem e-shopu. Zde pak platí podobná doporučení, o kterých jsme psali doposud, jen s větším důrazem na to, že byste svému zákazníkovi měli také ukázat, že nákupem u vás nepochybil a kdykoliv se k vám může zase vrátit.

Máte tak reference jiných spokojených zákazníků nebo třeba tipy na další zajímavé produkty či slevy? Pak právě to se na stránku odeslání objednávky hodí.

 

Založení formuláře, děkovací stránky i dalších drobností jako například zákaznického dotazníku pro vás rádi připravíme v rámci rozšířené podpory pomocí prémiových tiketů.