Klíčem k dobré viditelnosti na internetových vyhledávačích je především spousta drobných opatření. Jedním z těch nejzákladnějších je výběr stručných a výstižných názvů a popisů, a to ať už se jedná o název a popis samotného vašeho webu, jednotlivých jeho stránek či článků.
Správa stránek
Správu popisů stránek v administraci vašeho webu naleznete pod kolonkou Web a kliknutím na Možnosti u každé z nich. Zde zadejte výstižný název a titulek vaší stránky. Zatímco název se bude zobrazovat ve vašem menu, titulek uvidí návštěvníci ve svém prohlížeči a navíc jím bude definována i samotná URL adresa vaši stránky (budete-li titulek někdy měnit, URL spolu s ním aktualizujete kliknutím na Změnit url).
Pokročilé nastavení
Dále doporučujeme vyplnit rovněž i políčka popis a klíčová slova. Zatímco popis by měl obsahovat stručné a přirozeně napsané shrnutí obsahu vaší stránky. Do klíčových slov není potřeba vypisovat nic (tedy pro lepší dohledatelnost), ale můžete tam zadat pár kategorizačních výrazů, které mohou využívat některé jiné katalogy nebo sociální sítě. Tato klíčová slova (či sousloví) oddělujte čárkou.
Zároveň je však třeba dodat, že přestože popisy a klíčová slova mají svou váhu, spíše než u samotných vyhledávačů jsou užitečnější pro jiné služby, jako například pro Facebook, který sáhne po popisku vašeho webu vždy při sdílení nějakého článku z něj. Co se týče klíčových slov, netřeba to s nimi množstevně přehánět. Vyberte jen ta nejdůležitější a pro vás nejvýstižnější.
JuicyFolio se automaticky postará o čistou odkazovou strukturu vašich stránek a o sitemapy, které tuto strukturu zpřehledňují i pro samotné vyhledávání. Na vás už tak zbývá jen přehledné dělení vašich příspěvků, bez zbytečně podrobného rozvětvování do složek a s rovnoměrným zaplňováním jednotlivých stránek.
Závěrem bychom vás rádi ještě upozornili na to, abyste žádné vaše popisky nebo nadpisy neduplikovali pro více účelů. Vždy mějte pro každé individuální použití připraven i originální text.